Puerto Quito

23 september 2012 - Puerto Quito, Ecuador

De eerste twee weekjes zijn voorbij gevlogen!! Een week in Quito en een week in Puerto Quito (regenwoud). Quito was echt heel leuk, allemaal excursies met school gehad en natuurlijk flink stappen in 'the attic' dé bar in Quito (voor mij dan :p). Het uitgaansleven is hier echt heel anders, jongens vragen meisjes ten dans (echt heel schattig). En zo dans ik dus hele avonden salsa! Afgelopen week was ik in puerto quito. Echt heel mooi daar. Helemaal groen, vol met cacoa bomen en andere vruchten bomen. Ik heb zelf chocola mogen maken, super lekker. Ook heb ik twee watervallen bezocht en eronder gezwommen, ijs koud, maar echt de moeite waard. Een armbandje gevlochten en een ring uit een noot gemaakt. Pizza, mojito's en caipirinha's gemaakt. En nog veeel meer. Nu ben ik in lago agrio (jungle) aangekomen na een 8 uur lange busreis. Het is hier keihard aan het regenen, dus ben erg benieuwd. Morgen nog eens 5 uur reizen diep de jungle in.

1. Michael:
    24 september 2012
    Hey Milou!

je bent alweer aardig op weg zo! Je bent ook aardig druk zo te lezen :-). have fun xx
  2. Mary:
    24 september 2012
    Hai Milou,

Zo en dat in 2 weken tijd, je zult wel duizelen van de belevenissen en indrukken die je opdoet, geweldig hoor en wat je allemaal nog te wachten staat. Ik lees met plezier je verslagen hoor. Als je thuiskomt leer je iedereen salsa begrijp ik........haha!

Veel reisplezier nog.

Liefs,

Maryxxx
  3. Pappa:
    25 september 2012
    Ben je al lekker wild in the Jungle. Lekker slingeren aan de lianen onder het uitroepen van oerkreten
    Me Jane where is Tarzan?

Kusje voor Jane