hola!

13 september 2012 - Quito, Ecuador

Eerste spaanse lessen nu gehad, echt stampen en constant zinnetjes oefenen. Anders dan ik had verwacht, maar het gaat wel snel zo. Versta zelfs mijn 'host mama'! Ik zit in een gastgezin bestaande uit 1 oud vrouwtje, echt heel gezellig! Ze kan super lekker koken, alleen is ze wel pittig, als je de regels overtreed is het met de billen bloot gaan :p. Ik heb al best veel gedaan, naar 4100 m gegaan: echt een super mooi uitzicht! Heb ecuador gesuppport gisteren, en salsa gehad van een mooie salsa leraar :p. Vanavond weer salsa en ladies night, dus dat wordt staaapppen :D

1. Marit:
    13 september 2012
    He lief spaans grietje. Ik heb je een aantal what's appjes gestuurd en Anouk ook. We weten eigenlijk niet of ze wel aankomen? Kan je dat misschien laten weten?
    Hoe was je Quito tour vandaag?
    lieve knuffel uit een frissig Holland
  2. Pappa:
    15 september 2012
    hola come estas.
    con su bien
    te quiero
  3. Anouk:
    19 september 2012
    He zussie!!
    Het klinkt allemaal echt super! Heb je wel foto's van die mooie leraar? Ben wel heel benieuwd ;). Hoe is het nu in de Jungle? Ben je al helemaal lek geprikt door alle beestjes, of valt het mee? Nog mooie bijzondere dieren gezien?
    Hier is het echt koud (thermometer geeft 13 graden aan). We zitten zelfs met een dikke trui en een dekentje op de bank. Gelukkig gaan Michael en ik over niet al te lange tijd naar Antalya. Daar is het nu 32 graden :D! Daarna gaan we snel weer skypen.
    Tot snel!

Dikke smak!